STIHL lanserar All Inclusive – ”njuta av en fin gräsmatta utan ansträngning”

Smarta och trygga tjänster som underlättar vardagen och frigör tid får allt större fäste i våra hem i form av allt från streamingtjänster och städhjälp till leasing av bil. Nu lanserar STIHL All Inclusive i Sverige och möjliggör för kunder att kunna njuta av en fin gräsmatta utan ansträngning, med årlig service, vinterförvaring och finansieringslösning.

Allt fler upptäcker fördelarna med en robotgräsklippare och trädgårdssäsongen 2021 spås fler än någonsin ha en robot i sin trädgård. För de som föredrar att njuta av trädgården istället för att lägga tid på att klippa och underhålla gräsmattan erbjuder STIHL en ny bekväm tjänst för robotgräsklipparna iMOW®.

Utbudet av effektiva, ljudlösa och utsläppsfria robotgräsklippare från STIHL är brett och det finns en iMOW® för varje gräsmatta, från den minsta i 4-serien till den största i 6-serien. Med STIHL All Inclusive väljer kunden sin optimala iMOW®, inklusive installation, årlig service och vinterförvaring under fyra år, till en fast kostnad fördelad över 60 månader. Efter fyra år kan kunden behålla sin iMOW® eller uppgradera till en ny modell.

Konceptet introducerades i Danmark 2020 och har blivit en succé. Och med den stora och ökande efterfrågan på iMOW® i Sverige kommer STIHL All Inclusive med stor säkerhet mottas väl även här. 

– Vi vill att det ska vara enkelt och bekvämt att vara kund hos oss. Med STIHL All Inclusive och iMOW® får kunder mycket mer än bara en högkvalitativ robotgräs-klippare. Det är bara att luta sig tillbaka och njuta av det fina resultatet, säger Hans Gustavsson, landschef STIHL Sverige.

STIHL All Inclusive lanserades i Sverige den 1 mars och erbjuds till en början av ett 20-tal certifierade återförsäljare runt om i landet. Fler återförsäljare planeras tillkomma.

källa/ foto: Stihl