GROHE presenterar innovationer för kök och badrum

Den 11 mars kommer 2 400 internationella utställare att presentera nyheter och innovationer för kök och badrum på mässan ISH i Frankfurt. GROHE kommer att delta som en del i arbetet att positionera sig som ett ledande globalt varumärke för kompletta badrumslösningar, kökssystem och intelligent vattenhantering. I ett nytt monterkoncept placerar GROHE konsumenten i centrum, genom att presentera olika lösningar och designkoncept i tre olika interaktiva miljöer.

ISH är en världsledande mässa inom ansvarsfull vatten- och energianvändning i byggnader. GROHE är ett ledande globalt varumärke för kompletta badrumslösningar och köksartiklar och kommer under mässan att presentera rekordmånga innovationer. Med målet att positionera sig som ett ledande varumärke inom intelligent vattenhantering uppmärksammar GROHE sitt motto ”Vatten. Intelligens. Njutning”. Förutom nya produktlanseringar blir vattenelementet deras nya innovationsfokus. GROHEs VD Michael Rauterkus kommer att ge ett inledningstal i början av mässan för att dela med sig av sin vision om hur GROHE aktivt formar vattnets framtid. Dels genom digitalisering och dels genom intelligent vattenhantering.

källa/ foto: grohe